آیهانآیهان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

همه ی زندگی ما

تولد بهترین بابای دنیا و 110روزگی گل پسر

1392/9/4 11:34
139 بازدید
اشتراک گذاری

همسرم 

روزهای زندگییمان گرم میگذرد با تو ، به گرمای لحظه های که تو در آغوشمان هستی 

باتو گرم هستیم و نمیسوزد عشقمان،ای خورشید خاموش نشدنی

همچو یک رودی که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل

ساعت عشقمان تمام لحظه های زندگیست،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست

ای جان من

مهربانی و محبتهایت وفاداری و عشق این روزهایت امیدی است برای خوشبختی فردایمان

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند مثل یک گل به پاکی چشمهایت به وسعت دنیای بی همتایت

ای سرکرده خوبی ها تولدت مبارک

 

سلام پسر عزیزم

 

امروز (92/07/17)روز تولد باباجون امین بود و شماهم 110 روزت شده عسلم و امروز روز کودک هم هست،روزتم مبارک پسری،جشن هر دوتاتونو باهم گرفتیم مامان جون فرنازو بابا حمیدو عمه جون مریم و کیان و انیتا جونم بودن خیلی بهمون خوش گذشت شما هم مثل همیشه پسر خوبی بودی عسلی ،قبل از اینکه مهمونا بیان ازشما یه عالمه عکس گرفتم موقع عکس گرفتن یک لحظه که حواسم نبود دستتو کردی تو کیک  تارفتم دستمال بیارم دستتو کردی تودهنت تندتند داشتی میخوردی خیلی از مزه ی کیک خوشت اومده بود دستتو بهم نمیدادی که پاکش کنم ،وقتی پاک کردم دوباره دستتو کردی تو دهنت ولی دیگه اون مزه رو نمیداد بعدگریه کردی الهی من فدات بشم پسر نازم که اینقدر شکمو هستی من و باباجون امین همیشه عاشقتیم و ان شاالله تولد110 سالگیتو جشن بگیری عزیزم

پسرم در جشن صدو دهمین روز زندگیش

 

 

اینم عکس کیک صدمه دیده

اینم پسری در حال خوردن دستای کوچولوش

 پسری ببخشید عکسات بی کیفیت شده چون باباجون امین هنوز نیومده بود و من هم دوربینو تنظیم نکرده بودم نفسم.تا بینهایت دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)